Hvordan klager man over headspace?

Ønsker du at klage over den behandling, du har fået i headspace, så kan du herunder læse, hvordan du skal gøre.

Hvem kan klage?

Alle, der har været i kontakt med headspace, kan klage. Vi opfordrer til, at du fortæller os det med det samme, hvis du har en dårlig oplevelse med vores rådgivning. Så kan vi nemlig ændre på det undervejs, og du kan få glæde af headspace. Hvis du har forsøgt at være i dialog med os, men ikke synes, det har ændret noget, kan du udfylde klageformularen herunder og sende den til os – enten via mail eller med posten.

Hvad kan du klage over?

Rådgiveres adfærd, det vil sige den måde, som medarbejdere eller frivillige opfører sig på. Dårlig eller decideret forkert rådgivning. Rådgivningen lever ikke op til det, den annoncerer. Rådgivningen har dårlig tilgængelighed for folk med handicap.

Hvad kan du ikke klage over?

Andre brugere af rådgivningen. Åbningstider eller andre praktiske forhold, fx ventetid, forplejning eller lokation.

Sådan sender du en klage

Vi har lavet en klageformular, så vi får de oplysninger, vi skal bruge til at behandle din klage. Klagen skal være skriftlig og kan sendes på mail, med posten eller ved at udfylde formularen herunder.

Mail:

Postadresse:  

  • headspace Danmark
    Østergade 5, 3. sal
    1100 København K

Får jeg en kvittering?

Ja, du får altid en kvittering på mail, hvis du har opgivet din mailadresse, umiddelbart efter vi har modtaget din klage.

Hvornår får jeg svar på min klage?

Du får svar på din klage hurtigst muligt og senest inden fire uger.

Jeg har en kommentar til rådgivningen, der ikke er en klage – hvor kan jeg give den?

Vi er altid glade for feedback og input til vores arbejde. Derfor er du velkommen til at skrive din kommentar til info@headspace.dk

Er jeg anonym, når jeg klager?

Hvis du sender din klage fra en anonym mailadresse eller via post uden afsender, er du anonym. Hvis du opgiver dit navn, eller hvis det fremgår af din mailadresse, er du ikke anonym, men vi behandler selvfølgelig din klage fortroligt, og giver ikke dit navn eller andre personhenførbare oplysninger videre til rådgiverne.

Hvordan behandles mine personoplysninger i forbindelse med en klage?

Når du sender en klage til headspace, bliver den behandlet indenfor fire uger, herefter slettes al korrespondance. Du kan læse vores privatlivspolitik for at finde yderligere oplysninger om behandling af dine personoplysninger i forbindelse med en klage.

Vi kan kun besvare din klage, hvis du angiver dine kontaktoplysninger, fx en mailadresse eller en postadresse. Men det er naturligvis frivilligt.  

Når du sender dine personlige oplysninger, så behandler vi dem i henhold til gældende lovgivning. Læs om headspaces behandling af personoplysninger her. Linket tager dig videre til hjemmesiden for Det Sociale Netværk, som er foreningen bag headspace.

Hvis du ønsker, at vi skal kunne give feedback til den pågældende rådgiver, skal du angive så præcise oplysninger som muligt.

Feltet er krævet*