Hvordan klager man over headspace?

Ønsker du at klage over den behandling, du har fået i headspace, så kan du herunder læse, hvordan du skal gøre.

HVEM KAN KLAGE?

Alle, der har været i kontakt med headspace, kan klage. Har du haft en dårlig oplevelse, opfordrer vi til, at du fortæller os det med det samme – så kan vi rette op og sikre, at du får gavn af vores rådgivning. Hvis dialogen med os ikke har ført til en forbedring, kan du sende en klage pr. e-mail. Vi tager alle henvendelser alvorligt.

HVAD KAN DU KLAGE OVER?

• Rådgiveres adfærd (medarbejdere eller frivillige)

• Forkert eller utilstrækkelig rådgivning

• Rådgivning, der ikke lever op til det, vi lover

• Manglende tilgængelighed for personer med handicap

HVAD KAN DU IKKE KLAGE OVER?

Du kan ikke klage over andre brugere, åbningstider eller praktiske forhold som ventetid, forplejning eller lokation.

Sådan Sender du en klage

Din klage skal være skriftlig og sendes på e-mail til info@headspace.dk. Skriv gerne “Klage” i emnefeltet.

For at vi kan behandle din klage bedst muligt, beder vi dig inkludere følgende oplysninger:

Hvad klagen drejer sig om

Hvor og hvornår det skete

Hvem der eventuelt var involveret

Vi behandler din klage fortroligt – dit navn bliver ikke delt med medarbejdere eller frivillige uden din tilladelse.

En medarbejder i Det Sociale Netværk/headspace Danmark modtager og læser din klage. Herefter behandles den hurtigst muligt – og senest inden for to uger – af Områdechef Øst eller Vest. Hvis klagen handler om én af dem, behandles den af direktøren for Det Sociale Netværk/headspace Danmark.

Hvordan behandles mine personoplysninger i forbindelse med en klage?

Når du klager, behandler vi din henvendelse hurtigst muligt. Når klagen er behandlet, sletter vi din klage og dine oplysninger.