Klagevejledning

Hvordan klager man over headspace?

Ønsker du at klage over den behandling, du har fået i headspace, så kan du herunder læse, hvordan du skal gøre.

Hvem kan klage?

Alle, der har været i kontakt med headspace, kan klage. Vi opfordrer til, at du fortæller os det med det samme, hvis du har en dårlig oplevelse med vores rådgivning. Så kan vi nemlig ændre på det undervejs, og du kan få glæde af headspace. Hvis du har forsøgt at være i dialog med os, men ikke synes, det har ændret noget, kan du udfylde klageformularen herunder og sende den til os – enten via mail eller med posten.

Hvad kan du klage over?

Rådgiveres adfærd, det vil sige den måde, som medarbejdere eller frivillige opfører sig på. Dårlig eller decideret forkert rådgivning. Rådgivningen lever ikke op til det, den annoncerer. Rådgivningen har dårlig tilgængelighed for folk med handicap.

Hvad kan du ikke klage over?

Andre brugere af rådgivningen. Åbningstider eller andre praktiske forhold, fx ventetid, forplejning eller lokation.

Sådan sender du en klage

Din klage skal være skriftlig, og du kan sende den på e-mail, med posten eller ved at udfylde formularen herunder.
Sørg gerne for at inkludere oplysningerne fra formularen, hvis du sender en e-mail eller et brev, så vi får de informationer, som vi skal bruge til at behandle din klage.

Klagen håndteres fortroligt, hvilke betyder, at vi ikke deler dit navn med de frivillige eller ansatte medmindre du giver os lov til det. Klagen behandles af den nationale rådgivningschef hurtigst muligt, og senest inden for 1 uge. Hvis klagen omhandler vores nationale rådgivningschef, behandles den af direktøren for Det Sociale Netværk/headspace Danmark.

  • Send en e-mail til info@headspace.dk – husk at skrive ‘Klage’ i emnefeltet

  • Send et brev til postadressen: headspace Danmark, Østergade 5, 3. sal, 1100 København K

Klageformular: