Hvordan klager man over headspace?
Ønsker du at klage over den behandling, du har fået i headspace, så kan du herunder læse, hvordan du skal gøre.
Sådan Sender du en klage
Din klage skal være skriftlig og sendes på e-mail til klage@headspace.dk. Skriv gerne “Klage” i emnefeltet.
For at vi kan behandle din klage bedst muligt, beder vi dig inkludere følgende oplysninger:
• Hvad klagen drejer sig om
• Hvor og hvornår det skete
• Hvem der eventuelt var involveret
Vi behandler din klage fortroligt – dit navn bliver ikke delt med medarbejdere eller frivillige uden din tilladelse.
En medarbejder i Det Sociale Netværk/headspace Danmark modtager og læser din klage. Herefter behandles den hurtigst muligt – og senest inden for to uger – af Områdechef Øst eller Vest. Hvis klagen handler om én af dem, behandles den af direktøren for Det Sociale Netværk/headspace Danmark.
Hvordan behandles mine personoplysninger i forbindelse med en klage?
Når du klager, behandler vi din henvendelse hurtigst muligt. Når klagen er behandlet, sletter vi din klage og dine oplysninger.